Logo
Wydrukuj tę stronę

Polskie konopie – na bóle, lęki, stany zapalne

Polskie konopie – na bóle, lęki, stany zapalne
Dobroczynne właściwości konopi siewnych znane są od wieków. W ostatnich latach wracają one do łask dzięki temu, że Polacy są bardziej świadomi i poszukują produktów wspomagających ich zdrowie. Polska marka DobreKonopie.pl wypuściła właśnie olejek CBG, który nazywany jest „Matka wszystkich kannabinoidów”, ze względu na swój bogaty skład.

Ekstrakt CBG Cannabis Originals, czyli olejek z konopi siewnych (Cannabis sativa), powstał z myślą o osobach z takimi problemami zdrowotnymi jak stany zapalne jelit, zapalenia stawów, choroby kości, bóle neuropatyczne, poczucie lęku czy depresja. Jest również pomocny w przebiegu chorób neurodegeneracyjnych. Jego pozytywne działanie zostało udowodnione naukowo, a coraz więcej osób przekonuje się o tym również w Polsce.

- Działanie CBG jest synergiczne, dlatego w naszym ekstrakcie są również inne naturalnie występujące związki występujące w konopiach, jak kannabinoidy, fitokannabinoidy, flawonoidy i terpeny, które wzmagają jego dobroczynne właściwości - mówi Ewa Melania Gryt, założycielka marki DobreKonopie.pl.

Olejek CBG, na świecie znany od ponad pięćdziesięciu lat, w Polsce jest nowością. Dotychczas popularnością wyrobów z konopi siewnych cieszył się głównie olejek CBD. Badania naukowe wykazały, że obecny w suszu z konopi kannabigerol (CBG) jest jednym z najważniejszych kannabinoidów, czyli głównych związków aktywnych w tej roślinie. Pełni w niej rolę prekursora dla innych kannabinoidów, m.in. dla CBD i THC. Dlatego nazwano go „matką wszystkich kannabinoidów”.

CBG nie jest substancją psychoaktywną. Pochodzi z odmian konopi siewnych (przemysłowych). Te, w przeciwieństwie do indyjskich, są dozwolone do uprawy i zarejestrowane w Unii Europejskiej. W olejkach marki DobreKonopie.pl związek CBG jest dostępny w stężeniu 5 lub 35 proc.

DobreKonopie.pl to marka polskiej spółki General Hemp Marketing, która jest jednym z prekursorów wyrobów z konopi siewnych w Polsce. Od 2001 roku prowadzi badania tej rośliny, obecnie produkuje z niej dziesiątki różnorodnych artykułów – suplementów i wyrobów żywnościowych. Marka prowadzi też kampanię edukacją na temat konopi siewnych, której celem jest przywrócenie konopiom dobrej opinii w polskim społeczeństwie.
Copyright 2009-2018 © tojakobieta.pl | All rights reserved