Menu
logo tjk main

Artykuły sponsorowane (47)

Biznes tanecznym krokiem

W nieograniczonym godzinami dniu pracy podpisują kontrakty warte miliony, zarządzają wielkimi firmami, sztabem ludzi i odwiedzają różne zakątki świata. Wieczorami nie zakładają adidasów, by pocić się na siłowni, tylko eleganckie buty na parkiet. Dlaczego ludzie biznesu coraz częściej zamiast fitnessu wybierają taniec?

Patrząc na jesienne ramówki telewizyjne można odnieść wrażenie, że moda na taniec przeminęła. Zamiast „Tańca z Gwiazdami” czy „You can dance” królują teleturnieje i reality show. Wystarczy jednak odwiedzić jedną z popularnych szkół tańca, by przekonać się, że to tylko pozory. A spoglądając na tych, którzy pokochali taniec, można zauważyć, że stał się on modny przede wszystkim wśród klasy średniej, kadry zarządzającej i prezesów wielkich firm.

- Chcą się oderwać od biznesowej rzeczywistości i zrelaksować. Zaczynają dostrzegać u siebie efekty zasiedzenia i życia w ciągłym biegu, a jednocześnie chcą zacząć coś trenować. Taniec jest przyjemniejszy niż siłownia, mniej krępujący, a również pozwala na spalenie odpowiedniej ilości kalorii czy pracę nad wymarzoną sylwetką - ocenia Marta Zaldivar Brito, znana w środowisku tanecznym jako Martica z duetu Los Fashion, który od ponad 3 lat tworzy z Raydelem Roberto Zaldivar Brito. Wspólnie prowadzą warsztaty i pokazy salsy kubańskiej, rueda de casino czy bachaty. W ich grafiku nie brakuje ludzi biznesu, ale ze względu na rodzaj zajęć to głównie kobiety na wysokich stanowiskach dyrektorskich, prezesi firm.

Praca u podstaw
Parkiet wybierają przede wszystkim kobiety. Tańczą przedstawicielki bardzo różnych branż: od usługowych, przez kosmetyczne, po dyrektorów sieci dealerów samochodów. - Większość zapisów i zapytań o kursy mamy od pań - potwierdza Agnieszka Kaczorowska, zwyciężczyni „Tańca z Gwiazdami”, aktorka, mistrzyni świata w tańcach latynoamerykańskich. Podobnie jak kilka innych gwiazd parkietu otworzyła własną szkołę tańca – Danceworld by Agnieszka Kaczorowska (www.dwbak.com).

- Zauważyliśmy, że panie przychodzą do nas na zajęcia z przekonaniem, że nie zostaną profesjonalnymi tancerkami. Chcą się po prostu poruszać. Bardzo często zaczynają indywidualnie. Im więcej zajęć za nimi, tym chętniej próbują tańca w parze i stawiają sobie nowe wyzwania w postaci coraz trudniejszych kroków i kombinacji. Taniec w parze to taki moment, gdzie w końcu mogą oddać kontrolę i dać się poprowadzić. I ten moment jest najtrudniejszy w pracy z kobietami biznesu - tańcząc w parze trzeba się pozbyć ciągłej potrzeby kontroli - mówi Marta Zaldivar Brito. - Musimy sprawić, by klientki na tyle się rozluźniły i otworzyły, że przestają odczuwać potrzebę kontrolowania sytuacji, czyli przyjmowania roli prowadzącego w parze.

Podobnie uważa Magdalena Siwecka, która od 16 lat zajmuje się tańcem flamenco. W Polsce uczyła się pod okiem Piotra Galińskiego i Jacka Łumińskiego, a w Hiszpanii szkolili ją tak znakomici tancerze jak Choni Pérez García, Isabel Bayón czy Concha Jareño. - Najpierw musimy odsunąć na bok zawodowe maski. To nie jest łatwe, bo trzeba porzucić codzienną rolę i wrócić do pozycji ucznia - przyznaje Magda. - W tanecznych zajęciach ludzie biznesu szukają ucieczki od codziennej rutyny. Są bardzo wymagający ze względu na napięty grafik. Na zajęciach czas musi być wykorzystany maksymalnie, a ogromne znaczenie ma efektywność - ocenia.

Taniec tylko rano lub późnym wieczorem
Sposób komunikacji z klientem biznesowym to temat na pracę magisterską, a przynajmniej na dobry licencjat. - Po pierwsze kobiety zawsze chcą, by mówić do nich na Ty, nawet pomimo różnicy wieku czy też pełnionych przez nie funkcji zawodowych. Po drugie pochwały są dla nich krępujące - panuje wśród nich przekonanie, że zawsze można więcej, mocniej, lepiej i porównują się do instruktora. Po trzecie zajęcia kończymy pięciominutową rozmową podsumowując postępy, wprowadzone nowe elementy i nakreślając materiał na kolejne zajęcia. Coś jak raport ze spotkania służbowego - opowiada Marta Zaldivar Brito.

Co najczęściej przeszkadza w prowadzeniu zajęć? Zmęczenie uczestników i ciągle dzwoniący telefon. Magda Siwecka nie raz miała do czynienia z takimi sytuacjami. - Lekcje indywidualne często trzeba pogodzić z grafikiem podróży służbowych. Ale jeśli już pracują, to bardzo ambitnie. Zależy im na efektach i rozumieją, że to wymaga często ogromnej pracy. Czasami tańczą, bo taka jest akurat moda. Chcą się pochwalić umiejętnościami w towarzystwie.

Klienci biznesowi unikają standardowych kursów. Lubią zajęcia w godzinach porannych i wieczornych, nawet po 22. - To klienci, którzy lubią dzień przed lub w tym samym dniu dostać przypomnienie, że mają zajęcia w danym terminie. Doceniają elastyczność instruktora w doborze godzin - przyznaje Marta Zaldivar Brito.

Rozwój przez taniec
Od kilku lat rynek szkół tańca rozwija się w imponującym tempie, ale wciąż nie brakuje innowacyjnych rozwiązań. - W dzisiejszym społeczeństwie wielu ludziom, głównie właśnie ze świata biznesu, nie wystarcza już tylko nauka kroków i spędzenie godziny w kilkunastoosobowej grupie. Chcą czegoś więcej, wartości dodanej do tańca - przyznaje Agnieszka Kaczorowska. Jej „Danceworld” to nie tylko szkoła tańca, ale również rozwoju osobistego. - Współpracujemy z ekspertami od rozwoju mentalnego, którzy szkolą naszych nauczycieli. Przygotowałam autorski program dla dzieci. Mężczyzn zachęcamy specjalnym kursem „Men’s World”, ale panów interesuje głównie taniec w parze ze swoją życiową partnerką, często na indywidualnych zajęciach. Tańczy już u nas m.in. Mateusz Grzesiak, trener rozwoju osobistego, psycholog i doktor nauk ekonomicznych - opowiada Agnieszka. - Prowadziłam zajęcia dla firm z kapitałem hiszpańskim. To był element szerszego programu kulturalnego: Polacy mieli lepiej poznać tamtejszą kulturę. Organizatorzy traktowali zajęcia jako relaks, ale jednocześnie element rozwoju w firmie - dodaje Magda Siwecka.

Ludzie biznesu zapisują się na kursy tańca z wielu powodów. Jedni z zamiłowania, inni z czysto biznesowego podejścia. - Przyjmując zaproszenie na bankiet czy galę zdają sobie sprawę, że nie da się całej imprezy przesiedzieć przy stoliku. To nie szkolna dyskoteka czy spotkanie ze znajomymi, gdzie każdy rusza się w swoim tempie. Trzeba znać podstawowe kroki popularnych tańców towarzyskich. To nie tylko sprzyja dobremu wizerunkowi pani prezes czy pana dyrektora, ale ułatwia nawiązaniu kontaktu czy luźne nawiązanie rozmowy z przyszłym kontrahentem czy dużym klientem - zauważa Agnieszka Kaczorowska. A Marta Zaldivar Brito dodaje: - Klientki przyznają, że przy okazji różnych bali, głównie dobroczynnych, gdzie udają się z partnerami, są bardziej swobodne i mniej skrępowane. Z ciekawych przypadków mieliśmy kilka godzin zajęć z biznesmenem, który założył się z kolegą, że na najbliższej imprezie zatańczy układ do jednej z piosenek. Miał na jego opanowanie dosłownie kilka dni, ale się udało!

Jeśli chcesz zacząć tańczyć lub rozwijać już nabyte umiejętności na parkiecie - zapraszamy do Danceworld - www.dwbak.com
Czytaj więcej...

Czy jesteśmy otwarci na siebie, na innych? Co dzisiaj znaczy otwartość?

Otwartość to pojęcie powszechne ostatnio w naszej kulturze. Często mówimy o tym, żeby być otwartym, ale czy ktokolwiek z nas zastanawiał się nad tym głębiej? Czy próbował zrozumieć, czym tak naprawdę jest otwartość?

Otwartość to dzisiaj:
- towarzyskość
Bo przecież każdy, kto jest otwarty na innych lubi ludzi, jest ich ciekawy, chce spędzać z nimi czas, po to, żeby wiele się nauczyć o nich i o sobie. To chyba pierwsze skojarzenie, które nasuwa się, gdy myślimy o otwartości, bo to przecież synonim chociażby otwartego domu. Domu pełnego przyjaciół, gdzie każdy może odpocząć, porozmawiać i poczuć się swojsko.
- życzliwość
Tak rzadko używane dzisiaj słowo. Ale ten, kto jest otwarty jest życzliwy dla świata, dla spotykanych na swojej drodze ludzi. To nieodzowne pojęcie z tolerancją odmienności, innego koloru skóry, poglądów. Otwartość przejawiająca się w życzliwości to naturalna chęć bycia dobrym dla drugiego człowieka.
- ciekawość umysłu
Bo przecież być otwartym, to nic innego, jak być ciekawym ludzi i świata, ale też samego siebie. Jesteśmy otwarci, więc jesteśmy ciekawi tego, co nowe. Nie boimy się zwracać się ku temu, czego jeszcze nie znamy. Nasz umysł rozwija się, kiedy próbujemy nowych rzeczy - to nas otwiera na nowe doznania, nowe doświadczenia i pewnie też nowe emocje.
- samoświadomość
Czy nie jest tak, że otwartość powinna zaczynać się od nas samych? Czy to nie na siebie powinniśmy się otworzyć? Otwórz się na siebie - bądź świadomy swoich emocji, przekonań, mechanizmów, które są Twoim udziałem. Spróbuj zrozumieć siebie, zastanów się, dlaczego tak, a nie inaczej reagujesz w pewnych sytuacjach, dlaczego masz takie a nie inne relacje z ludźmi, jak wygląda Twój związek, co tak naprawdę myślisz o sobie? Kiedy otwieramy się na siebie, zaczynamy siebie rozumieć, zdecydowanie łatwiej nam akceptować otwartość na świat.
- autentyczność
Otwartość to brak obaw przed tym, jak inni nas odbiorą, czy ocenią, co o nas pomyślą. Świadomość tego, kim jestem sprawia, że nie boimy się być autentyczni, nie obawiamy się być sobą, ponieważ znamy swoje mocne i słabe strony, jesteśmy świadomi dobrych, ale też tych gorszych w nas rzeczy. Tym samym stajemy się otwarci na krytykę, mamy duży dystans do siebie i chcemy, by ludzie poznali nas takimi, jakimi naprawdę jesteśmy.

Otwartość to bardzo szerokie pojęcie, tak wiele się w nim mieści. Czy jesteśmy otwarci? Czy może tylko deklarujemy naszą otwartość, tak naprawdę pozostając zamkniętymi, na to co nowe? Warto się nad tym zastanowić i spróbować otworzyć się na siebie, na innych, na świat.
Czytaj więcej...

Zakaz wypadania włosów

Nadmierne wypadanie włosów to problem, który dotyka prawie każdego z nas. Zdarzają się w naszym życiu pewne sytuacje takie jak stres czy też nagły spadek masy ciała, które mogą inicjować przejściowe wypadanie włosów jak również problemy zdrowotne, które prowadzą do stałej utraty włosów.

Wypadanie włosów to problem o złożonej etiologii. Włosy są czułym punktem naszego organizmu, dlatego dość szybko mogą reagować na wszelakie zmiany w nim zachodzące. Najczęstszym powodem nadmiernej utraty włosów u kobiet są problemy z tarczycą, zaburzenia hormonów płciowych, stres oraz gwałtowny spadek masy ciała. Natomiast mężczyźni zaś zmagają się głównie z przerzedzaniem się włosów na podłożu genetycznym oraz z wypadaniem włosów będącym konsekwencją problemów skórnych.

Naszym klientom polecamy kosmetyki, które wykazują kompleksowe działanie na skórę głowy, mieszki włosowe i cebulki włosów. Powinny one zawierać składniki pobudzające mikrokrążenie w mieszkach włosowych np. ekstrakt z żeń-szenia, dostarczać cebulkom niezbędnych składników odżywczych oraz dotleniać cebulki włosowe. Preparaty te powinny zawierać, peptydy oraz witaminy, hamować aktywność enzymu 5-alfa-reduktazy mającego kluczowe znaczenie w łysieniu androgenowym oraz pobudzać i przyspieszać wzrost nowych włosów. Dodatkowym atutem jest nawilżanie i łagodzenie skóry głowy i działanie regulujące naturalną florę fizjologiczną skóry.

Jak sami widzimy skuteczne kosmetyki przeciw wypadaniu włosów muszą sprostać wielu zadaniom i zwalczać wszelakie przyczyny nadmiernej utraty włosów. Szczególną uwagę należy zwrócić również na to, aby kuracja wzmacniająca była stosowana systematycznie i przez określony okres czasu. Rekomendujemy, aby trwała ona minimalnie 3 miesiące oraz składała się nie tylko z szamponu, ale również odżywki i preparatów wcieranych w skórę głowy. Najważniejszym elementem kuracji są ampułki i koncentrat wcierany w skórę głowy, które pozostają na niej bez spłukiwania. Warto również pamiętać o odżywce stosowanej na długość włosów, tak, aby włosy dobrze się rozczesywały i estetycznie wyglądały. Tak dobrana pielęgnacja wzmacniająca oraz leczenie przyczyny problemu pozwolą zahamować nadmierne wypadanie włosów w relatywnie krótkim czasie.

Kosmetyki z serii Radical Med to gama specjalistycznych preparatów przeznaczonych do pielęgnacji włosów oraz skóry głowy. Wysoce aktywne preparaty zapewniają kompleksową terapię o szerokim spektrum działania. Stanowią one odpowiedź na potrzeby nawet najbardziej wymagających konsumentów.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertami w sklepie internetowym

Ideepharm Instytut Dermokosmetyków

Czytaj więcej...

Zestawy kosmetyków finalistek Top Model już w Kontigo!

Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo zaprasza do udziału w akcji „Kosmetyki dla mojej urody”. Celem akcji jest pokazanie nie tylko tego, że kobiety pięknie wyglądają w makijażu, ale również podkreślenie ich osobowości poprzez dobór odpowiednich kosmetyków. Akcję wspierają finalistki Top Model: Osi Ugonoh, Karolina Pisarek oraz Aleksandra Żuraw.

Modelki wybrały zestawy kosmetyków, które są odpowiednie nie tylko dla ich urody, ale również takie, które zadbają o ich umysł i ciało.

Osi to kobieta dynamit, jej drugie imię to energia, jednak po całym dniu pełnym wrażeń i emocji, ceni sobie ciszę, spokój i relaks. Jej pierwszy wybór padł zatem na świecę do masażu marki Biolove, którą należy użyć w dwóch krokach: najpierw świecę zapalamy, wówczas pomieszczenie wypełni się pięknym zapachem pomarańczy z wanilią. Krok drugi to ciepły balsam powstały po wytopieniu świecy, który należy wmasować w ciało. Efekt wygładzenia i nawilżenia gwarantowany. Osi swoją urodę lubi podkreślać wyrazistymi kolorami, dlatego w jej zestawie znalazła się matowa pomadka Euphoria marki Moov, która idealnie pokrywa usta bez efektu wysuszenia oraz cień do powiek Urban Dusk marki Mystik Warsaw, podkreślający pięknie kształt oka. Osi wybrała także mleczko do demakijażu w piance oraz regenerujący balsam do ciała i rąk z dużą zawartością olejków roślinnych o zapachu figi, którego 97% składników jest pochodzenia naturalnego.

Do akcji „Kosmetyki dla mojej urody” została zaproszona również Karolina Pisarek. Kobieta o delikatnej, anielskiej urodzie, która jest zarazem niezwykle silna, nigdy się nie poddaje i zawsze walczy o swoje. Aby zadbać o skórę twarzy modelka do swojego zestawu wybrała rozjaśniający krem marki Samsung/Belleza Castillo, który dogłębnie nawilża, jak również przywraca promienny wygląd. Jej codzienny „must have” to kredka do brwi Mystik Warsaw w kolorze Blond, przeznaczona dla dziewczyn o jasnym kolorze włosów. Jest to świetny element wykończenia makijażu. Do podkreślenia policzków Karolina wybrała paletę MOIA, przeznaczoną do konturowania na mokro oraz szczotkę Contouring z gęstym i delikatnym włosiem, która ułatwia wykonanie perfekcyjnego makijażu. Aby zregenerować skórę ciała po zimie Karolina dodała silnie nawilżający mus w formie pianki z wyciągiem z kwiatu lotosu oraz nawilżająco-ujędrniający, naturalny kawowy peeling do ciała marki Biolove.

A jakie są kosmetyki dla Twojej urody? Sprawdź w sklepach Kontigo i na www.kontigo.com.pl

CENY:
Zestaw Osi Ugonoh:
świeca do masażu pomarańcza z wanilią, Biolove
mleczko do demakijażu w piance, Paggy Sage
balsam do rąk i ciała figa, Yope
pomadka matowa Euphoria, Moov
cień do powiek Urban Dusk, Mystik Warsaw
cena: 95,49zł

Zestaw Karoliny Pisarek:
paletka i szczotka do konturowania, MOIA
krem rozświetlający, Samsung/Belleza Castillo
strzelająca pianka nawilżająca, SLM
automatyczna kredka do brwi Blond, Mystik Warsaw
cena: 253,29zł

OSI promo kwadrat 01 Kopia OSI promo kwadrat 02 Kopia OSI promo kwadrat 03 Kopia
OSI promo kwadrat 04 OSI promo kwadrat 05 Kopia
KAROLINA promo kwadrat 02 KAROLINA promo kwadrat 03 KAROLINA promo kwadrat 04
Czytaj więcej...

Finalistki Top Model w kampanii polskich sklepów kosmetycznych Kontigo

Kontigo - polska sieć sklepów kosmetycznych zaprosiła do współpracy uczestniczki programu Top Model. Osi Ugonoh, Karolina Pisarek i Aleksandra Żuraw w kampanii „Kosmetyki dla mojej urody”, nie tylko wyglądają zachwycająco, ale przede wszystkim odkrywają różne oblicza swojej osobowości, zdradzając jakie produkty wybrały dla swojej urody, dostępne w stacjonarnych sklepach Kontigo, jak i w nowym sklepie on-line!

Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo powstała z myślą o kobietach i ich potrzebach. Marka stawia przede wszystkim na szeroki wachlarz kosmetyków kolorowych, produktów do pielęgnacji ciała, włosów i twarzy, jak również zapachów, co pozwala zapewnić możliwość doboru idealne dopasowanie kosmetyków. W centrum świata Kontigo jest Kobieta, dlatego tak ważna dla marki jest obsługa oraz indywidualne doradztwo. Każdy Gość Kontigo może skorzystać ze specjalnie przygotowanych stref do testowania kosmetyków z naturalnym oświetleniem oraz z niezobowiązującej usługi makijażu. Wszystko po to, aby każda kobieta była pewna, iż wychodzi z odpowiednim produktem.

Najważniejsze przesłanie Kontigo zawiera się w nazwie marki, która oznacza „z Tobą”. Kontigo stawia na podkreślenie charakteru kobiety, jej indywidualnych cech oraz wyjątkową urodę. Marka zaprosiła do współpracy trzy finalistki programu Top Model: Osi Ugonoh, Karolinę Pisarek oraz Aleksandrę Żuraw i od marca ruszyła z kampanią „Kosmetyki dla mojej urody”. Ma ona na celu pokazanie różnych cech charakteru i ciekawej osobowości kobiet, a nie wyłącznie urody fizycznej. Uroda przecież to przede wszystkim OSOBOWOŚĆ! Każda z dziewczyn opowiedziała jaką jest kobietą, jakie cechy ją charakteryzują, jaka jest jej uroda. Na tej podstawie powstały filmy w studio oraz żywiołowa sesja zdjęciowa. Makijaż oraz cały look modelek został dopasowany do cech, które je określają. Dziewczyny również samodzielnie wybrały w Kontigo kosmetyki, które są odpowiednie dla ich urody. Tak powstały zestawy produktów sygnowane ich imieniem, o których będą opowiadały w kolejnych odsłonach.

Już teraz możemy przyjrzeć się zwyciężczyni 4. edycji Top Model. Osi zaprezentowała swoje wszystkie oblicza w makijażach dopasowanych do jej osobowości. Pierwsza propozycja to mocno podkreślone usta. Jak sama twierdzi ma radosne usposobienie, uwielbia się uśmiechać, dlatego zaakcentowane usta to jej must have! Kolejna odsłona to smokey eyes, w których Osi czuje się bardzo seksowna i pewna siebie. W salonie Kontigo modelka wybrała także zestaw kosmetyków idealnie dopasowanych do jej urody. Więcej na temat wyboru Osi oraz wszystkie propozycje makijażu, które zaprezentowała finalistka 4. edycji Top Model można znaleźć na stronie akcji „Kosmetyki dla mojej urody”.

Sklep on-line
Sklepy kosmetyczne Kontigo mieszczą się wyłącznie w Warszawie i w okolicach. Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom kobiet z całej Polski, marka przygotowała jeszcze jedną niespodziankę. Cały unikatowy asortyment znajdziemy teraz w sklepie internetowym: www.kontigo.com.pl. Zarówno zestaw wybrany przez Osi, jak i dostępne na wyłączność polskie marki: MO/A, Moov, Mystik Warsaw, Biolove, profesjonalne pędzle do makijażu Kontigo, a także nowe marki jak K! - akcesoria Kontigo, You-niverse - kosmetyki do pielęgnacji włosów, czy kosmetyki koreańskie marek takich jak: Klairs, Missha, Pure Heal’s, Holika Holika czy Samsung/Bellaza Castillo stanowią wyjątkową ofertę kosmetyków dostępnych w Kontigo.

https://www.youtube.com/channel/UCKFrD1MP7HtFARafErJs2eg
Więcej informacji na www.kosmetykidlamojejurody.pl
Czytaj więcej...

CZYM PACHNIE WIOSNA? Nowe zapachy marki Vittorio Bellucci już w Biedronce!

Rozkwitające pąki kwiatów i rześki deszczowy poranek. Choć prawdziwa wiosna zagości dopiero za chwilę, możesz przygotować się na jej przyjście już teraz. Marka Vittorio Bellucci prezentuje nową linię zapachów pełnych subtelności oraz absolutnej klasyki.

Weź udział w trwającym konkursie i wygraj zestawy wód toaletowych dla niej i dla niego!

Wiosna lubi grę roślinnych aromatów. Podstawę wiosennych kompozycji w nowej linii Vittorio Bellucci stanowią oczywiście kwiaty. Bukiet aromatu jest ogromny: od świeżej zielonej trawy po słodycz owocowych drzew. Charakterystyczne nuty inspirowane najmodniejszymi, światowymi trendami perfum stanowią nieodłączny element wiosennej metamorfozy. Oryginalne, trwałe zapachy są skierowane do kobiet i mężczyzn, którzy za niewygórowaną cenę chcą poczuć się modnie. Zamknięte w eleganckich flakonach czarują niepowtarzalną wonią i trwałością.

Missly jest świetlistą kompozycją kwiatowo-szyprową podkreślającą soczystość owoców. Zapach zachwyca początkowo nutą czarnej porzeczki, która nadaje kompozycji energetyzującej świeżości, aby po pewnej chwili odsłonić kwiatowe serce w środkowej fazie. Słodyczy dodaje paczula, którą rozpoznać można w bazowej nucie. Zapach zachwyci romantyczki, które w swojej kobiecości posiadają potężną dawkę dziewczęcej wrażliwości.

Piękne i kobiece akcenty możemy znaleźć także wśród intensywnej wersji kultowych zapachów. Charme de Paris to wyjątkowo elegancka woda toaletowa, która swoją delikatnością przełamaną pudrowym akcentem pozwala poczuć się kobietą pełną wrodzonej gracji i uroku. Wyczuwalne w nucie owocowe tony z odrobiną pikanterii ustępującą miejsca wyraźnie zaakcentowanej bergamotki z dodatkiem róży i jaśminu. Takie połączenie sprawia, że cała kompozycja tworzy niezwykle kobiecą i zarazem zmysłową woń.

Wraz z nadchodzącą wiosną marka Vittorio Bellucci ogłasza konkurs dla klientów Biedronki. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zakup produktów za min. 20zł w okresie 29.02-13.03.2016r. oraz udzielenie odpowiedzi na fanpage’u marki „Czym pachnie wiosna?”. Najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone 50 zestawami kosmetyków dla niej i dla niego! Szczegóły konkursu znajdują się pod linkiem: www.facebook.com/VittorioBellucciFragrance

Vittorio Bellucci pomoże Ci odnaleźć najpiękniejsze zapachy, te niezwykle słodkie oraz te pełne elegancji i luksusu. Poczuj wiosnę w lekkich zapachach od Vittorio Bellucci!

Charme de Paris
Czytaj więcej...

Maria Rotkiel poleca "Psychologię" Ciccarelli i Whitea Domu Wydawniczego REBIS

Saundra K. Ciccarelli, J. Noland White
Psychologia
Przełożyli Adam Bukowski i Jacek Środa
ISBN 978-83-7818-713-4

Ciccarelli i White, znakomici dydaktycy i profesorowie psychologii, napisali najnowocześniejszy i najbardziej wszechstronny podręcznik wprowadzający do tej dyscypliny na świecie! To od paru lat najpopularniejszy podręcznik psychologii w Stanach Zjednoczonych.

Tematyka, która została ujęta w tym podręczniku, obejmuje: biologiczne podstawy procesów psychicznych, czucie i spostrzeganie, świadomość, proces uczenia się, pamięć, poznanie, motywację i emocje, seksualność, płeć kulturową, stresy i ich wpływ na funkcjonowanie człowieka, teorie osobowości, zagadnienia psychologii społecznej, zaburzeń psychicznych i psychoterapii. Podręcznik uzupełniają dodatki: jeden obejmujący zastosowanie statystyki w psychologii i drugi poświęcony obszarom, na których pracują psychologowie. Materiał ułożony jest w sposób sprzyjający zapamiętywaniu i umożliwiający sprawdzanie opanowanej wiedzy przez samego studenta - służą temu podsumowania, mapy pojęć oraz testy zamieszczone w podrozdziałach i na zakończenie każdego rozdziału - uzupełniony licznymi odwołaniami do badań naukowych, diagramami, wykresami, tabelami i przykładami.

„W tej książce widać wyraźnie, że psychologia - choć z wielu korzeni wyrasta - ma już jasno określony i ciągle doskonalony obszar badań, pomiarów, diagnoz i zastosowań. I co więcej, ma ciągle powab nowości, oferując wiele jeszcze nieotwartych drzwi”.

prof. dr hab. Waldemar Domachowski
autor wstępu do wydania polskiego

Cena det. 119 zł

https://www.youtube.com/watch?v=1IFALr2Vbc0
Czytaj więcej...

Bukiet kwiatów dobry na wszystko - Walentynki 2016

Tradycja dawania drobnego i uroczego upominku w postaci kwiatów jest stara jak świat i wciąż aktualna. Już w dawnych czasach kwiaty znoszono znachorom. Zwyczaj ten szybko zmienił formę i stał się elementem okazywania uczuć w sposób dyskretny i kulturalny. Obecnie, bukiet kwiatów jest obowiązkowym elementem niemal każdej uroczystości, od państwowych po prywatne. O symbolice dawania kwiatów i zbliżających się walentynkach opowiada ekspert z portalu oferującego kupony www.tanio.co

Piękny zwyczaj
Bukiety kwiatów - piękne, kolorowe rośliny związane w uroczą wiązankę są uniwersalnym prezentem na każdą okazję. Wręcza się je na urodziny, imieniny, rocznice, śluby, z okazji sukcesów, urodzenia potomka, oraz gdy po prostu nie wypada odwiedzić kogoś z tak zwanymi pustymi rękami. Fenomen dawania kwiatów polega na tym, że są uniwersalne. Nie obowiązuje ich granica wiekowa obdarowanego, ani specyfika okazji. Gdy nie wiemy, co wręczyć, zazwyczaj decydujemy się na wiązankę kwiatów. Taki prezent jest bezpieczny, zawsze pasuje i zawsze raduje.

Zwyczaj wręczania kwiatów rozwinął się w średniowieczu, jako alternatywa okazywania uczuć w czasach zawładniętych dbaniem o powściągliwość i skromność. Przez epoki i lata wykształciła się cała kultura ich dawania. Od dziecka obserwując najbliższych, wiemy, że istnieje symbolika dawania kwiatów, że niektóre gatunki przypisuje się konkretnym okazjom (goździk na dzień kobiet). Zwyczajowo, wręczamy bukiety nauczycielom na koniec roku szkolnego, czy absolwentom po obronie prac magisterskich. Nikt nas tego nie uczy - jest to tak głęboko zakorzenione w naszej kulturze, że wydaje się oczywiste.

Mowa kwiatów
Szerokie stosowanie symboliki kwiatów zaczął na dużą skalę praktykować szwedzki król Karol w XIII wieku. To on spopularyzował wykorzystywanie nie tylko gatunku, ale i koloru wręczanych wiązanek do wyrażenia określonych uczuć.

I tak, dostając bukiet, zakładamy, że:
● białe kwiaty to wyraz czystych intencji
● czerwone wyrażają namiętność i głębokie uczucie
● żółte symbolizują zazdrość
● różowe to przyjaźń i przywiązanie
● niebieskie deklarują wierność i lojalność
● zieleń to wyraz sympatii

Są to zwyczaje przyjęte, nieobowiązujące, lecz życie pokazuje, że niemal wszyscy się do nich stosują i rozpatrują otrzymane kwiaty pod kątem powyższej symboliki.

Walentynki - okazja idealna
Święto zakochanych jest idealnym dniem, aby wyrazić swoje uczucie wobec drugiej osoby właśnie za pomocą bukietu kwiatów. Reklamowane w sklepach serduszka i maskotki mogą uchodzić za tandetne i nie trafić w gust obdarowanego. Z kwiatami nie ma takiego niebezpieczeństwa - są ponadczasowe. Z okazji walentynek można pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa i zamówić nietuzinkowy bukiet - kolorowy, oryginalny lub zupełnie nietypowy. Można też skupić się na kwiatowej symbolice i faktycznie potraktować wiązankę jako formę przekazu swoich intencji.

Dla wszystkich miłośników wręczania kwiatów mamy ciekawą propozycję - konkurs kwiaciarni EuroFlorist. Żeby wygrać 3 vouchery na przepiękne bukiety wystarczy opisać, w jaki sposób zapoznaliście swoją drugą połówkę. Konkurs znajduje się pod adresem - www.tanio.co/walentynki-z-euroflorist.html
Czytaj więcej...

Poradnik Brafittingu dla początkujących, czyli jak dobrze dobrać stanik

Dobrze dobrany stanik przysparza doznań nie tylko estetycznych - poprawia komfort życia, wpływa na naszą wygodę, a w konsekwencji - i na dobry humor. Dobranie idealnie leżącego biustonosza wymaga zebrania kilku informacji, przygotowaliśmy zatem krótki poradnik, który pomoże Wam dobrze i szybko dobrać stanik.

Nowy - znaczy jaki?
Nie sztuką jest kupić nową rzecz. Nowy biustonosz również powinien być skrupulatnie dobrany. Warto przy tym nie powielać bezrefleksyjnie swoich wcześniejszych zakupowych błędów. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego biustonosza, warto przyjrzeć się tym, obecnie posiadanym i odpowiedzieć na pytania.

Czy:
• ramiączka zostawiają wypiłowane ślady na ramionach?
• tył stanika podjeżdża do góry?
• tył stanika jest na równej wysokości z przodem?
• biustonosz nie przeszkadza w oddychaniu?
• czy biust nie wypada z miseczek?
• czy miseczki nie odstają od biustu?

Jeżeli odpowiemy zgodnie z prawdą, mamy sprecyzowane kryteria, którymi należy się kierować przy wyborze nowej sztuki bielizny. Możemy skorygować swoje wcześniejsze błędy, a także odkryć, których parametrów zmieniać nie należy. Czas dobrać rozmiar.

Zmierz się!
Nie da się ukryć, że od momentu zakupu pierwszego stanika, wiele się w naszym ciele zmieniło. Kobiety często nadal popełniają podstawowy błąd. Przez lata nie zmieniają ani rozmiaru, ani modelu biustonosza. Nie każdy stanik pasuje pod każde ubrania i na każdą okazję. Piękna bardotka nie będzie dobrze trzymała biustu podczas ćwiczeń fizycznych. Pod wyciętą suknię nie założymy zabudowanego biustonosza typu ful - cup.

Pamiętając o preferencjach i przeznaczeniu stanika, możemy wziąć się do mierzenia:
• miarką z podziałką centymetrową, np. krawiecką należy zmierzyć obwód klatki piersiowej tuż pod biustem
• pilnuj, aby miarka znajdowała się na tej samej wysokości z obu stron ciała
• miarka musi płasko przylegać do ciała - ciasno, lecz nie boleśnie ściśnięta!
• wynik zapisz na kartce
• następnie, zmierz obwód w biuście, w jego najszerszym miejscu, zapisz wynik
• odejmij obwód biustu od obwodu pod nim. Różnica jest rozmiarem miseczki

Tabela rozmiarów:
A -   9 - 11    D   - 17 - 19
B - 12 - 14    DD - 19 - 21
C - 14 - 16    E    - 22 - 24

Potrzeba, nie kaprys
Dobór odpowiedniego biustonosza nie jest jedynie przyjemnością, lecz wymogiem. Urazy biustu są bardzo niebezpieczne i nie wolno do nich dopuścić. Tak jak pozwolenie na opadanie źle trzymanych piersi mści się później “tylko” naciągniętą skórą, tak już uciskanie go zbyt ciasną miseczką może prowadzić do późniejszych problemów. Żeby nowy stanik był dobrą inwestycją, należy dobrać go również do kształtu naszego biustu i rodzaju ubrań, jakie zazwyczaj zakładamy.

Skoro znamy już tabele rozmiarów, czas zadać pytanie, jakie są rodzaje biustonoszy?
• Bardotka - charakterystyczną cechą jest zdolność do utrzymania się na ciele bez ramiączek. Idealna pod wycięte suknie.
• Plunge - wycięty stanik, odkrywający rowek między piersiami. Noszony pod głębokie dekolty „w szpic”.
• Balkonetka - biustonosz średnio-zabudowany, o niemal poziomej linii. Dobry do dekoltów szerszych, lecz niezbyt głębokich.
• Full Cup - całkowicie zabudowany stanik. Są bardzo wygodne, lecz ze względu na wysokie zabudowanie, nadają się tylko do małych dekoltów.
• Half - Cup - nisko-zabudowany biustonosz. Eksponuje całą górną część piersi, nadając im sterczący kształt. Bardzo popularny.

Który model najbardziej pasuje do Twoich preferencji, stylu życia i ubierania się? Bez odpowiedzi na te pytania, nie wybierzesz stanika, który będzie trafioną inwestycją.

Powszechnie wiadomo, że porządny stanik kosztuje od kilkudziesięciu do kilkuset złotych. Płacimy za jakość materiałów, wykonanie, projekt i innowacje, takie jak brak szwów. Jednak, zakup dopasowanego biustonosza to inwestycja w wygląd, zdrowie i samopoczucie. Dobrze wykonany i dobrany, będzie służył nawet latami. Nie warto oszczędzać na tak istotnej części garderoby.

W sklepach bieliźnianych coraz częściej organizowane są promocje, które znacząco mogą obniżyć cenę. Istnieją również strony z kodami promocyjnymi - można by nawet stworzyć pokaźną listę portali, dzięki którym można znacznie obniżyć koszty zakupu wymarzonej, odpowiednio dobranej bielizny. Istnieje możliwość umówienia spotkania z brafitterką w sklepie z bielizną, a także internetowej konsultacji z tą specjalistką w przypadku zakupów on-line. Tak ogromna ilość możliwości pozwala zminimalizować ryzyko zakupowej pomyłki niemalże do zera.
Czytaj więcej...

Mimozami jesień się zaczyna

Jesienne metamorfozy czyli babskie spotkanie w Uroczysku Deresze
Beata i Katarzyna po raz kolejny zapraszają Matki, Żony, Przyjaciółki do miejsca gdzie czas płynie wolniej. Przygotowałyśmy dla Was ciekawe propozycje - prowadzące zaproszą nas na:

1 Malowanie Mandali - Beata zabierze nas do świata wyobraźni i wewnętrznej wrażliwości
2 Punkty Młodości - podczas warsztatów Jola zaprezentuje jak taki masaż stosować na co dzień https://www.facebook.com/pages/L-MEJolanta-Lisowska/175151812685518?pnref=lhc
3 Jesienne oko - Karolina poprowadzi nas przez wizaż w praktyce http://hobbiton.pl/prowadzacy/
4 Zimno Ci? - Małgosia - dietetyk opowie o rozgrzewających potrawach, jesienno-zimowej diecie http://hobbiton.pl/prowadzacy/
5 Zuuuuumba - Lidka rozrusza nasze ciała w rytmach latynoskich
6 Jesienny look - Ania opowie o trendach we fryzurach, kolorystyce i uwaga!!! chętną osobę podda metamorfozie http://www.fryzjerki.pl/kontakt/studio_fryzjerskie_anna,6055
7 Andrzej http://hobbiton.pl/prowadzacy/ zatrzyma dla nas w kadrze ciekawe momenty
;-) Rozmowy przy kominku z rozgrzewającą nalewką Dereszówką, spacery - gratis ;-)
;-) Spotkanie 13.11 (kolacja) - 15.11 (obiad) - 360 zł, grupa (od 5 osób) - 340 zł, masaże dodatkowo płatne (zapisy do 30.10)
;-) Warunkiem rezerwacji jest wpłata zaliczki - 100 zł/os na konto do wpłat indywidualnych http://www.deresze.pl/kontakt.html

Spotkanie odbędzie się w przypadku zapisania się 10 osób
;-) Kontakt: Katarzyna 507 295 844, Beata 881 253 267
www.deresze.pl, mail: info@deresze.pl
Czytaj więcej...
Subskrybuj to źródło RSS