Menu

logo tjk main 

Dlaczego WSEiT?

  • Napisane przez  WSEiT

Wyższa Szkoła Edukacji i Terapiistrefa-art-wseit3
ul. Grabowa 22
61-473 Poznań
www.wseit.edu.pl

Wyższa Szkoła Edukacji i Terapii różni się od innych Uczelni metodologią i systemem nauczania.
Działalność Uczelni ukierunkowana jest przede wszystkim na uzyskanie jak najwyższego poziomu nauczania w sposób odpowiadający aktualnym wymogom i perspektywicznym potrzebom rynku pracy, w tym rynku europejskiego.
Założone cele Uczelnia realizuje poprzez:

 

  • nacisk na wiedzę ogólną i kierunkową odpowiadającą standardom edukacyjnym, stanowiącą podstawę wiedzy specjalnościowej. Realizację zapewnia kadra dydaktyczna, posiadająca bogate doświadczenie zawodowe, konferencje naukowe i wykłady otwarte
  • tworzenie programów kształcenia pod kątem potrzeb rynku pracy, oparte są na przekazaniu praktycznych umiejętności przy wykorzystaniu najnowocześniejszego sprzętu. Realizację zapewnia kadra praktyków zawodowych z placówek rehabilitacyjnych, protetycznych i sportowych. Studenci odbywają praktykę zawodową w najlepszych ośrodkach. Władze Uczelni stawiają wysokie wymagania pod względem kadrowym i wyposażeniowym placówkom publicznym i niepublicznym, z którymi podpisują umowę o praktykę
  • pobudzanie wśród studentów społecznej wrażliwości, umiejętności kształtowania pozytywnych relacji z otoczeniem. Realizację zapewniają zajęcia w ramach wolontariatu w ośrodkach opieki społecznej, domach starców, akcje humanitarne organizowane przez Samorząd Studencki
  • tworzenie europejskiej przestrzeni rozwoju zawodowego studentów. Realizację zapewnia wymiana studentów i kadry w ramach programu Erasmus. W 2008 roku WSEiT rozpoczęła swoją działalność w Europejskiej Sieci Fizjoterapii w Szkolnictwie Wyższym. Celem ENPHE jest umożliwianie współpracy, wymiany doświadczeń i realizacja nowych pomysłów związanych z fizjoterapią w szkolnictwie wyższym. Wszystkie działania ENPHE są ukierunkowane na nadawanie edukacji i praktyce fizjoterapeutycznej wymiaru europejskiego
  • prowadzenie działalności naukowej warunkującej efektywność procesu dydaktycznego oraz rozwój naukowy studentów i kadry. Realizację zapewniają publikacje, konferencje, rozwój kół naukowych, udział w olimpiadach, konkurach.

 

powrót na górę